loading...
بازاریابی شبکه ای
محمدرضا دهقانی بازدید : 313 1395/05/04 نظرات (0)

فکر میکنی تا آخر ماه چند نفر شدی؟

چند امتیازی شدی؟

به چند تا از هدفات رسیدی؟

چقدر چقدر چقدر...؟

خودت بگو میخوای چیکار کنی؟

من فقط بهت میگم خودتو باور کن!!

محمدرضا دهقانی بازدید : 1179 1395/05/04 نظرات (0)
شاید توقعات شما نسبت به دنیایی که در آن زندگی و کار می‌کنید، دست نیافتنی به نظر برسد،

شاید زمان برای شما قدری سریع می‌گذرد،

شاید شما برای مبلغ کمی به سختی کار می‌کنید،

شاید زمان و یا پول کافی در اختیار ندارید،

و یا شاید موضوع دقیقاً برعکس است...

شاید زمان برای شما به کندی می‌گذرد،

و احساس می‌کنید در دنیای کاری خود به سختی درگیر شده‌اید،

شما باید برای کس دیگری کار کنید و تا ابد هم به این کار ادامه دهید،و...

و حالا یک راه نجات وجود دارد.

 

 

 

 

محمدرضا دهقانی بازدید : 440 1395/05/03 نظرات (0)

قبل از هر چیز باید یک تصور غلط را در مورد حرفه بازاریابی شبکه ای و کالا و خدمات آن برطرف کنیم. این تصور غلط این است که : “بازاریابی شبکه ای آنقدر پرسود است که بحث کالا دیگر چندان اهمیتی ندارد و کافی است سازمان فروشی متشکل از افراد هدفمند بسازی و آنها هر چیزی را می فروشند”

اینچنین نیست! کلیفتون جالی، دکتر و استاد بازنشته ی دانشگاه و کسی که سابقه ی طولانی در ارائه مشاوره به شرکت های بازاریابی شبکه ای دارد، می گوید: ” این نوع طرز تفکر موجب تصور کلاهبرداری در مورد این حرفه می گردد. اساس بازاریابی شبکه ای همیشه بر پایه ی کالاهای پر جذبه بوده است و هنگام ارزیابی کالاها باید مدام از خود پرسید که آیا چشمهای کسی با دیدن کالا ها برق می زند؟ آیا کالا منحصر به فرد است؟ آیا کالاهای شرکت توجه مرا به خود جلب کرده است؟ آیا کالای شرکت کالایی است که خودم هم از آن استفاده خواهم کرد؟ اگر اینطور نیست به دنبال فرصت دیگری باشید”

شاید شما با چنین جمله ای برخورد کرده باشید: ” می دونم که شما می تونید هر چیزی رو به هر کسی بفروشید.” عکس العمل یک توزیع کننده و مشاور حرفه با طرز نگرش مناسب این است که : ” نه کاملاً اشتباه فکر می کنید، در آن صورت من یک کلاهبردار به حساب می آیم” یک متقلب درکی از ارزش های اخلاقی ندارد و فقط به فکر خودش است.

یک توزیع کننده و مشاور حرفه ای بازاریابی شبکه ای، کسی که می تواند بنای تجارتی را بگذارد، حقوق مشتریان را در نظر می گیرد و خواهان یک زندگی آرام است، کسی است که هیچ وقت کالایی را که خودش قبول ندارد به دیگری نمی فروشد. این نوع فروشنده معتقد است که در این رابطه دو نفره مشتری برنده تر است و می تواند این اطمینان را به مشتری هم بدهد. این نوع توانایی در بازاریابی شبکه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چون مخصوصا در کشور ما افراد بر اساس این تصور غلط که کیفیت کالا و خدمات مهم نیست فعالیت می کردند اما در حقیقت کیفیت کالا فقط مهم نیست بلکه حیاتی است !

محمدرضا دهقانی بازدید : 223 1395/05/03 نظرات (0)

آن دو سوال قبلی را از خود بپرسید و محصولی را پیدا کنید که قیمتی منصفانه داشته باشد. اجازه بدهید به متغیر های دیگر محصول نگاهی بیندازیم.

آیا محصول منحصر به فرد و انحصاری است؟ به طور ایده آل شما خواستار محصولاتی هستید که تنها از شرکت شما قابل تهیه باشند. اگر محصولات شما از مغازه خرده فروشی و یا جاهای دیگر قابل خرید باشد، شما با کشمکش های بیشتری مواجه خواهید شد مگر آنکه قیمت محصول شما واقعا پایین تر باشد.

آیا مصرفی هستند؟ اینجا تبعیض قائل می شویم و فکر می کنیم محصولات مصرفی (غذاها، مواد خوردنی و غیره ..) در طولانی مدت بهتر از محصولات غیر مصرفی مانند فیلتر های آب یا جواهرات کار می کنند. می دانیم صنعت پر از مواد غذایی، محصولات خانه و پر از شرکت ها لوازم بهداشتی است ولی برای آن دلیلی وجود دارد. آنها جواب می دهند. اگر افراد شما شامپو، صابون یا به طور مداوم ویتامین مصرف می کنند( همانطور که اغلب افراد چنین می کنند) شما سفارشات دائمی بیشتری خواهید داشت. این به معنای ایجاد سرمایه بیشتر و پاداش های اضافی بیشتر برای شماست.

چه میزان از حجم ماهیانه ای از محصولاتی که بازاریابی می کنید، تولید می شود؟ این یک سوال مهم است زیرا میزان زیادی از سرمایه با مصرف شخصی اعضای شبکه خودتان به وجود می آید. البته بقیه از مصرف ماهیانه مشتریان به دست می آید. با افزایش میانگین ماهیانه، پتانسیل سود شما بیشتر خواهد بود.

فرض کنید شما در شرکتی هستید که تنها یک محصول ارائه می دهد که یک نوشابه انرژی زا به مبلغ 4000 تومان است و میانگین مصرف مردم از آن ماهیانه یک بطریست. با داشتن 100 عضو و مشتری در گروه شما، شما ماهیانه 400000 تومان فروش انجام می دهید و متعاقبا درصد مشخصی از آن را دریافت می کنید.

حال فرض کنید شما در شرکتی هستید که محصولاتی از قبیل نوشابه انرژی زا ، غذای آماده، مولتی ویتامین، لوازم بهداشتی و مکمل های رژیمی ارائه می دهد و سرمایه تولیدی از هر خانوار 100000 تومان است. با وجود همان 100 عضو و مشتری، شما فروشی بالغ بر 10 میلیون خواهید داشت. اگر بقیه فاکتور ها ثابت باشد، در شرکت های چند محصولی، سرمایه بیشتری کسب می کنید البته این به معنای آن است که سود بهتری هم دریافت خواهید کرد ولی به معنای آن نیست که شما نمی توانید از شرکت های تک محصولی سودی کسب کنید.

اگر محصول ماهیانه، سرمایه زیادی فراهم کند یا اگر مردم نیاز داشته باشند که ماهیانه مقادیر زیادی از آن را خریداری کنند، سرمایه بیشتر و سود بیشتری کسب می کنید. اما نکته اینجاست که هر چه میانگین ماهانه حجم محصول مصرفی بیشتر باشد، پتانسیل سود آوری شما نیز بیشتر خواهد بود.

این سوالات در مورد محصولات بهترین نکات مورد توجه در انتخاب یک شرکت است. رشد گروهی طولانی مدت و واقعی نیاز به محصول به وجود می آورد. طرح سود دهی، رهبری شرکت و فاکتور های دیگر همگی نکات ثانویه هستند.

در عرصه این شغل فرصت طلبان و مربیانی هستند که به شما می گویند: «محصولات مهم نیستند». آنها بر این تاکید دارند که طرح سود دهی است که باعث رشد می شود. اوایل ممکن است چنین چیزی تحقق یابد اما اگر محصولتان ارزشی برای مشتریان نداشته باشد شما نمی توانید کسب و کار خود را در طولانی مدت حفظ کنید.

در پایان برای انتخاب یک شرکت هرگز اصول اخلاقی و ادله خود را به خاطر کسی تغییر ندهید و اگر چیزی برای شما غیر منطقی وغیر اخلاقی به نظر می رسد، از آن بگذرید

محمدرضا دهقانی بازدید : 293 1395/05/03 نظرات (0)

باید بدانید که در این کسب و کار نیز مانند هر کسب و کار دیگر برای دست یابی به موفقیت نیاز به فاکتورهای خاصی می باشد. برخی از عوامل موفقیت در این حرفه اکتسابی بوده و برخی بر اساس کار مداوم و کسب تجربه به دست می آیند.

ایران هشدار- با توجه به اعطای مجوز بازاریابی شبکه ای به 12 شرکت توسط وزارت صنعت معدن و تجارت، این تجارت ( بازاریابی شبکه ای) در کشور ما رو به رشد می باشد و شرکت ها برای جذب بازاریابان تبلیغات وسیعی را آغاز نموده اند. برخی از شرکتها در تبلیغات خود به موفقیت صد در صدی در بازاریابی شبکه ای اشاره کرده اند، اما باید بدانید که در این کسب و کار نیز مانند هر کسب و کار دیگر برای دست یابی به موفقیت نیاز به فاکتورهای خاصی می باشد. برخی از عوامل موفقیت در این حرفه اکتسابی بوده و برخی بر اساس کار مداوم و کسب تجربه به دست می آیند.

در اینجا قصد داریم از شما درخواست نماییم که قبل از پیوستن به این شرکت ها با طرح چند سؤال ساده توانایی خود را به عنوان یک بازاریاب موفق بسنجید و بعد از این که از توانایی خود مطمئن شدید نسبت به آغاز فعالیت خود در این حرفه اقدام نمایید :



1 – آیا محصولی که شرکت برای فروش ارائه می دهد، همان محصولی است که شما هم به استفاده از آن نیازمند بوده و توانایی فروش آن را دارید؟

اگر افرادی که به فعالیت در شرکت های بازاریابی شبکه ای می پردازند اعتقاد به نحوه فعالیت تجاری و محصولات شرکت داشته باشند، تقریباً بیشتر کار فروش خود را انجام داده اند. یک محصول خوب و مناسب همواره مشتری های زیادی خواهد داشت و نیاز به صرف انرژی و وقت زیادی برای متقاعد نمودن افراد برای خرید آن محصول نیست، وقتی خود شما تمایلی به خرید و استفاده از محصولی را نداشته باشید مسلماً فروش آن برایتان کار بسیار دشواری می باشد.

2 – آیا شرکت قابل اعتماد می باشد؟

تنها به این که یک شرکت خود ادعا می کند که مجوز بازاریابی شبکه ای را کسب کرده است، اعتماد و اکتفا ننمایید، حتماً در رابطه با طرح و نحوه پورسانت دهی و نوع محصولات شرکت تحقیق نمایید. و جهت اطمینان از اصالت مجوز بازاریابی شبکه ای می توانید به سایت های www.networkmarketing.mimt.gov.ir مراجعه نمایید و از قانونی بودن فعالیت این شرکت ها اطلاع حاصل فرمایید.


3 .آیا با پیوستن به شرکت خطر زیان مالی برای شما وجود دارد ؟

بررسی کردن سیاست باز خرید شرکت بسیار با اهمیت است، زیرا اگر شما تصمیم به خارج شدن از شرکت گرفتید، از حق و حقوق تان آگاه خواهید شد، اگر یک نفر تصمیم به خروج از شرکت گرفت، موجودی ها و کمک های خریداری شده برای فروش در طول 12 ماه گذشته را به حداقل 90% قیمت خرید بازخرید کند. توجه به موارد ذکر شده و به کار بستن نکات کلیدی می تواند در پیشبرد اهداف اشخاصی که خواستار فعایت تجاری در سیستم های بازاریابی شبکه ای سالم هستند، راهگشا باشد.
محمدرضا دهقانی بازدید : 313 1395/05/02 نظرات (0)

شرکتی که شما به آن ملحق می شوید نقش مهمی در شانس رسیدن به موفقیت دارد. شما باید در ابتدا دو سوال از خود در مورد شرکت بپرسید. این کار تا حد زیادی کار شما را آسان می کند. هر شرکتی که به این دو سوال پاسخ مثبتی ندهد می تواند خارج از لیست شما قرار گیرد.

 

محمدرضا دهقانی بازدید : 227 1395/05/02 نظرات (0)
بر اساس آمار و ارقام گزارش شده در بسیاری از کشور ها در هنگام ایجاد یک بحران اقتصادی شرکت های فروش مستقیم چند سطحی از کمترین نرخ کاهش رشد و حتی در برخی موارد از افزایش رشد برخوردار بوده اند.این علت را باید در ماهیت کار آفرینی این حرفه بررسی کرد.در هنگام بحران اقتصادی مطمئنا شمار زیادی از افراد شغل خود را از دست خواهند داد و این حرفه به علت ویژگی های خاص خود مورد توجه این افراد قرار میگیرد.برخی از ویژگی ها عبارتند از : عدم نیاز به سرمایه گذاری ، عدم نیاز به جا و مکان مشخص برای انجام تجارت و در کنار این موارد پتانسیل کسب درآمد بالا منجر به گرایش این افراد در شرایط بحران اقتصادی به سمت این تجارت می شود .
در کشور چین که به تازگی فروش مستقیم چند سطحی در آن کشور قانونمند شده است ،هم اکنون بعد از گذشت 5 سال از نظر میزان فروش از طریق این شیوه ، این کشور در رتبه سوم بعد از کشور آمریکا و ژاپن قرار گرفته است.بر اساس گزارش china   daily در چهاردهمین نشست آکادمیک که توسط پروفسور Chen Derfa  در رابطه با فروش مستقیم چند سطحی که در پکن برگزار شد وضعیت این حرفه را بعد از گذشت 5 سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نتایج بدست آمده با توجه به قوانین سخت و محکم دولت در این شرایط بحران اقتصادی بسیار حیرت آور بوده رئیس گروه new Eva Herlth  اعلام کرد نرخ رشد این شرکت بسیار بالا تر از نرخ رشد متوسط این صنعت در سال آینده خواهد بود.
Andy Tsui   دانشجوی فوق لیسانی دانشگاه پکن در این نشست نرخ رشد شرکت Amway  (با سابقه ترین شرکت فروش مستقیم چند سطحی در دنیا)و نرخ رشد اقتصادی جهان را از سال 1971 تا 2008 مورد مطالعه و بررسی قرار داد.همانگونه که در نمودار زیر مشاهده می کنید ، یافته ها بر این اساس بود که هرگاه اقتصاد جهانی دچار رکود شده است ، فروش این شرکت رو به افزایش بوده است.
بازاریابی شبکه ای راه نجات از بحران اقتصادی
با بررسی که روی شرکت new Eva  انجام شد متوجه شدند که افزایش فروش این شرکت در طی 10 ماه گذشته به علت ورود افرادی که در طی بحران اقتصادی شغل خود را از دست داده بودند ، صورت گرفته است. به عنوان نمونه و با افزایش رشد فروش این شرکت در سال 2008 ،این شرکت به تنهایی 20 کارمند را برای انجام تحقیقات بازار استخدام کرده بود و در سال جدید 15 کارمند دیگر به این بخش اضافه کرده است.
از نظر پروفسور  Derfa  این حرفه همانطور که میتواند به جامعه سود برساند میتواند خطراتی هم ایجاد کند.
 
پروفسور Derfa  اشاره کرد شرکت های فروش مستقیم، فروشندگان خود را در راستای فروش محصولات و کسب پول آموزش میدهند اما به آنها در زمینه مفهوم خوب و سالم این حرفه آموزشی نمی دهند و این باعث میشود که فروشندگان در راه های نادرست، تجارت خود را راه اندازی کنند.

از دیدگاه china daily  در حالی که عده زیادی در حال دسته و پنجه نرم کردن با بحران اقتصادی هستند این حرفه منبع جدیدی از درآمد را بروی مردم میگشاید.

محمدرضا دهقانی بازدید : 2460 1395/05/02 نظرات (2)

پر درآمد ترین افراد در mlm چه کسانی و از چه شرکت هایی هستند؟

آمار زیر از طریق سرچ های اینترنتی، موارد منتشر شده توسط کنوانسیون ها، زیر دستان و بالاسری ها و اطلاعات جانبی موجود از طریق شرکت ها ، توسط یکی از مجلات فروش مستقیم در آمریکا در فوریه 2016 جمع آوری و منتشر شده است.

شرکت ها اغلب پر فروش ترین و پردرآمد ترین بازاریابان خود را در رسانه ها معرفی می کنند . با توجه به نتایج کلی پر در آمد ترین افراد به شرح زیر می باشند و این مبالغ برای یک ماه می باشد.

پر درامد ترین افراد نتورک مارکتینگ دنیا

محمدرضا دهقانی بازدید : 1027 1395/05/01 نظرات (0)

MLM KADE :

بازار یابی شبکه ای نیز مانند هر حرفه دیگر میتواند افراد شرور و کلاهبردار را در خود جای دهد و مانند هر کسب و کار دیگرمنجر به ورشکستگی و یا موفقیت شود.در طی 60 سال گذشته از ایجاد این حرفه به شکل امروزی شرکت های بسیاری با این شیوه ی توزیع کالا تاسیس شده اند.شمار زیادی فعالیت خود را در طی 2-3 سال اول متوقف کرده اند وشمار زیادی هم بعد از گذشت سال ها به فعالیت خود ادامه داده اند. تجربه و آمار و ارقام نشان داده است که بعد از ورود بازاریابی شبکه ای به هر کشور شمار زیادی از اقشار مختلف جامعه با سطح تحصیلات گوناگون به این حرفه روی آورده اند.در اینجا لازم است به بررسی دلایل پیوستن افراد به این حرفه پرداخت . کارشناسان معتقدند که بازاریابی شبکه ای بنا به دلایل زیر موجب جذب افراد میشود:

بقیه در ادامه ی مطلب 

 

محمدرضا دهقانی بازدید : 452 1395/05/01 نظرات (0)

به تازگی تخلفی در بین برخی از شرکت های بازاریابی شبکه ای در حال وقوع است که طبق بند 11 آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی ممنوع است. 

ماده 11: جذب بازاریابان از بین افراد کم تر از 18 سال سن، و کارکنان دستگاه های اجرایی و سازمان های صنفی دارای نظارت بر بازاریابی شبکه ای ممنوع است.
طبق قسمت اول این ماده، فعالیت کلیه افرادی که سن آن ها کمتر از 18 سال است در شرکت های بازاریابی شبکه ای ممنوع است. ولی متأسفانه اخیراً مشاهده شده است برخی از شرکت ها با تشویق افراد کم سن و سال آن ها را جذب خود کرده و برای سرپوش گذاشتن بر فعالیت غیر قانونی خود از افراد پایین تر از سن 18 سال می خواهند که با کارت ملی جعلی و یا مدارک هویتی بستگان خود وارد این شرکت ها شوند.
با انجام مطالعه و بررسی در بین قوانین و مقررات کشور به این نتیجه می رسیم که قانونگذار در برخی از موارد شرایط خاصی را برای انجام برخی از امور و فعالیت ها در نظر گرفته است؛ در واقع علت وضع چنین شرطی از سوی قانونگذار حمایت از افراد کم سن و سال و کم تجربه در مقابل مخاطرات و تهدیدات انجام این گونه فعالیت ها است. طبق قوانین و مقررات موجود انجام برخی از معاملات نیازمند برخورداری از اهلیت های قانونی خاصی است تا حقوق افراد کم و سن و سال محفوظ بماند. این تخلف از دو بعد قابل بررسی است اول آنکه طبق تصریح بند 11 آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی به کارگیری افراد زیر 18 سال ممنوع است و دیگر آنکه  سوء استفاده از مدارک هویتی و ایجاد جایگاه بازاریابی و یا ایجاد جایگاه های متعدد برای یک شخص از تخلفات بازاریابی شبکه ای محسوب می گردد. مدیران شرکت ها و لیدر ها باید توجه داشته باشند انجام این تخلفات می تواند باعث بروز سوء استفاده از نوجوانان و افراد کم سن و سال  شده و آن ها را با مخاطرات جدی اجتماعی و اقتصادی مواجه کند. این احتمال وجود دارد که شخص با استفاده از مدارک جعلی جایگاهی را ثبت کند و هنگامی که به سود دهی بالایی دست پیدا کرد با توجه به این که شرکت از این موضوع اطلاع کامل دارد، در جهت حفظ منافع خود، شخص را به بهانه استفاده از مدارک جعلی از ادامه فعالیت منع نماید.
اگر بخواهیم به چرایی این موضوع بپردازیم باید عنوان نمود تعداد محدودی از شرکت ها و بازاریابان آن ها برای اینکه آمار جذب و فروش خود را بالا ببرند و سازمان خود را گسترش دهند و از این راه سود بیشتری را عاید خود نمایند، اقدام به چنین کاری می کنند؛ ولی باید در نظر داشت که این شیوه عضوگیری (یعنی عضوگیری به هر قیمت) از روش های شرکت های هرمی است که افراد مختلف را با ترفند های مختلف جذب شرکت خود می کنند. ادامه این تخلفات شرکت های بازاریابی شبکه ای را به سمت فعالیت هرمی سوق خواهد داد.

محمدرضا دهقانی بازدید : 288 1395/05/01 نظرات (0)

بسیاری از افراد جدیدالورود به حرفه بازاریابی شبکه ای به دلیل عدم تحقیقات کافی و بعضاً کمبود آموزش از قوانین مصوب و اصول اساسی کار آگاه نبوده و این عدم آگاهی منجر به تضییع حقوق آنان گردیده است. متأسفانه برخی از افراد سود جونیز از این عدم آگاهی برخی از بازاریابان جدیدالورود استفاده کرده و آنان را در جهت منافع خودشان هدایت کرده اند. در این مقاله به برخی از حقوق مهم بازاریابان که در اطلاعیه های رسمی مرکز اصناف و امور بازرگانان اطلاع رسانی گردیده است، اشاره گردیده است. امید است بازاریابان با رعایت نکات زیر زمینه های سوءاستفاده افراد سودجو از آنان و تضییع حقوق شان را از بین ببرند.
1-اطلاعات هویتی و سایر مشخصات خود را در زمان ثبت نام به طور صحیح وارد نموده و بعد از دریافت کد واحد بازاریابی شروع به فعالیت نمایید. مسئولیت ثبت اطلاعات نادرست بر عهده بازاریاب خواهد بود.
2-اطلاعات مربوط به کد کاربری و رمز عبور خود را در اختیار سایر بازاریابان قرار ندهید هرگونه مسئولیت در خصوص ثبت درخواست خروج، انجام سفارش، محل تحویل کالا و... بر عهده بازاریاب خواهد بود.
3-تحت تأثیر تبلیغات کذب و دروغین اقدام به خرید مازاد بر نیاز خود و خرید غیر واقعی نکنید؛ ثبت سفارش خرید صرفاً با انگیزه دریافت پورسانت به زیان بازاریاب خواهد بود.
4-بعد از بررسی قیمت و کیفیت کالای مصرفی و شرایط طرح درآمدی شرکت، سفارش خود را انجام دهید. 
5-تمامی تراکنش های مالی بین بازاریاب و شرکت از طریق سیستم بانکی کشور انجام می گیرد، انتقال وجه به صورت دستی خلاف مقررات می باشد؛ همچنین از دسترس قرار دادن اطلاعات حساب و کارت بانکی خود به سایر بازاریابان خودداری کنید. پورسانت استحقاقی شما نیز توسط شرکت به حساب شخصی شما واریز می شود.
6-امکان بازخرید کالا در صورت عدم امکان فروش برای شما وجود دارد. اما باید بدانید که کالای شما می بایست شرایط بازخرید را داشته باشد و همچنین آگاه باشد که مبالغ قانونی از مبلغ فاکتور اولیه کسر خواهد شد.
7-در زمان تحویل کالا از صحت و سلامت کالای خریداری شده مطمئن شوید و از دریافت کالاهای معیوب و یا مغایر با سفارش خودداری کنید.
8-امکان فعالیت همزمان در چند شرکت بازاریابی شبکه ای برای شما وجود ندارد؛ قبل از ثبت درخواست خروج لغو قرار داد از شرکت اولیه و گذشت 15 روز امکان ثبت نام و دریافت کد واحد برای بازاریابان در شرکت جدید وجود ندارد.
9-تنها شرکت ها و شعب ذکر شده در سایت نتورک مارکتینگ مجوز رسمی فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای را دارا می باشند.

محمدرضا دهقانی بازدید : 8757 1395/05/01 نظرات (5)

شرکت تخفیفات یک شرکت بازاریابی شبکه ای نبوده و مجوز فعالیت به صورت شبکه ای را دارا نمی باشد. 

اخیراً گزارش های متعددی از فعالیت شرکتی با نام تخفیفات به آدرس وب سایت takhfifat.com به دست ما رسیده است که حاکی از فعالیت این شرکت به صورت شبکه ای است و کاربران محترم استعلام از قانونی بودن فعالیت این شرکت به صورت بازاریابی شبکه ای را گرفته اند. این موضوع ما را بر آن داشته تا نکته ای مهم را یادآوری نماییم؛ تنها شرکت هایی که در سایت networkmarketing.mimt.gov.ir اسامی آن ها ذکر شده است دارای مجوز بازاریابی شبکه ای از مرکز امور اصناف تهران می باشند و غیر از اسامی نامبرده شده در این سایت اگر شرکتی اقدام به عضوگیری به صورت شبکه ای و پرداخت کمیسیون به صورت چندلایه نماید، فعالیت آن غیرقانونی بوده و برخوردهای لازم توسط مراجع نظارتی با آن ها صورت خواهد گرفت.

در مورد شرکت نامبرده باید ذکر شود که این شرکت جزء شرکت های دارای مجوز در زمینه بازاریابی شبکه ای نبوده و نمی تواند به صورت شبکه ای اقدام به عضوگیری و پرداخت پورسانت نماید. البته از زمینه ای که این شرکت مجوز فعالیت در آن را کسب کرده، اطلاعاتی در اختیار این سایت قرار ندارد و اظهار نظری در مورد قانونی بودن یا نبودن فعالیت این شرکت صورت نمی گیرد فقط نکته قابل ذکر در این است که این شرکت، یک شرکت بازاریابی شبکه ای نیست و مجوز فعالیت به صورت شبکه ای را دارا نمی باشد.

منبع : ایران هشدار

 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
موفقیت در زندگی و بازاریابی شبکه ای را میتوانید با این سایت بیاموزید، اخبار های نتورک ، تکنیک ها و آموزش های کامل آن را در این سایت بخوانید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 1,788
  • بازدید سال : 12,865
  • بازدید کلی : 210,826