loading...
بازاریابی شبکه ای
محمدرضا دهقانی بازدید : 667 1397/08/17 نظرات (0)

 

 

 

#اغواگری

 

 

✍️دریک کانال استخدامی، آگهی استخدام دادم. بعد از حدود یک ماه با بنده تماس گرفتند و گفتند استخدام برای یک شرکت فروش لوازم خانگی به نام .......است؛  با پیگیری هایی که انجام دادم، فهمیدم که شرکت معتبری می باشد. بعد از چند بار پیاپی از من اطلاعات شخصی به بهانه ی فرم استخدام گرفتند و بعد از یک هفته مجددا تماس گرفتند که به تهران بروم. 

 

بعد ازیک روز به تهران رفتم. فردی که بامن تماس گرفته بود، دنبالم آمد وگفت باید به خوابگاه شرکت برویم، از ساعت حدوداً سه بعداز ظهر با آن شخص دریک پارک نشستیم و با من صحبت کردند. آن شخص از اهالی یکی از شهرستان های مجاور شهرستان من بود. تماس هایی با مهندس شرکت گرفت و بعد از حدود چند ساعت به خوابگاه آن شرکت رفتیم. خوابگاه شرکت خانه ای بسیار مشکوک بود. درخانه تعداد حدود ده نفر از استان های مختلف بودند که به منظور استخدام به تهران مراجعه کرده بودند.

 

#اغواگری

 

 

✍️دو نفر به عنوان مسئول برگزاری کلاس های آموزشی در خانه بودند که تمامی کارهایشان از جمله رفت وآمدشان مشکوک بود و باعث شد به آن ها شک کنم. 

 

شب حدود ساعت نه به من گفتند برای صحبت پیش یکی از آن ها بروم که با من صحبت کند. فردی به نام آقای مهندس افشاری. یک سری سؤال شخصی در مورد خانواده از من پرسید و به من گفت باید حدود یک هفته دوره بروم تا بعد گزینش انجام بدهند. بعد از گزینش، در مورد استخدام من تصمیم گرفته می شود. 

 

روز اول راجع به تجارت الکترونیک گفته شد که فهمیدم از این شرکت های هرمی می باشد. روز بعد به من گفتند که برای شرکت  qnet کار می کنند که دیگر کاملاً فهمیدم که کارشان جرم است وکلاهبرداری؛ چون در روز اول به من گفته شد که نام شرکت شان ... می باشد. آموزششان در مورد تجارت الکترونیک بود اما فیلم های ........ را برای ما نمایش می دادند.

 

#اغواگری

 

 

 

✍️ فرد اصلی این شرکت هر هفته یک روز می آمد و با افرادی که برای استخدام آمده بودند، صحبت می کرد. این فرد جزو افراد اصلی باند می باشد. در روزهای آموزش طوری مغز ما را شستشو می دادند که هر فردی به جای ما بود گول می خورد وحرفشان را باور می کرد.

به بهانه ی اینکه مادرم حالش خوب نیست و به اصرار زیاد توانستم از آن خانه خارج شوم. آن شخص که روز اول دنبال من آمد، من را به ایستگاه تهران در پرند رساند، چون در تهران مکانی نداشتم به شهرستان خود باز گشتم.

دلم برای جوان های فریب خورده مثل خودم می سوزد. لطفاً به داد افرادی که به هوای کار رفته ­اند وفریب این افراد را خورده ­اند، برسید.

 

#اغواگری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
موفقیت در زندگی و بازاریابی شبکه ای را میتوانید با این سایت بیاموزید، اخبار های نتورک ، تکنیک ها و آموزش های کامل آن را در این سایت بخوانید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 1,886
  • بازدید سال : 12,963
  • بازدید کلی : 210,924