دقت کرده اید بعضی شرکت های بازار یابی شبکه ای مجوز دار و فعال در ایران
دقیقا برعکس هدف نت ورک عمل میکنند ؟!
بجای حذف واسطه ، واسطه ایجاد میکنند !!!
سوپر مارکتــــــهـایی با عنوان بازاریابی شبکه ای خودشون واسطه فروش چای و عطر و عسل و کرم و شامپو و...شرکت های دیگه ای هستند؟
یادآوری میکنم تعریف بازاریابی شبکه ای رو :
نوع جدیدی از بازاریابی ست که با حذف واسطه محصول را با قیمت تمام شده کارخانه به دست مشتری میرسونه.
دقت کردید؟! محصول را از کارخانه به مصرف کننده میرسونه نه از مرکز پخش شرکتهای بازاریابی .
با کمال میل منتظر جواب هستم .
موفق و پیروز باشید